czwartek, 18 lipca 2013

Libster Awards

Wiem , wiem dosyć wcześnie piszę .  Miałam już parę nominacji na moich blogach i bardzo przepraszam ,ale  nie chce mi się nominować 11 osób :'- (
Pseplasam
Dziękuję Nancy Tomlinson i Lily <3

1. Jak masz na imię ? 
Zuzanna , ale wolę Zuza
2. Skąd jesteś ?
Z Polski : -D
3.Którego z członków  1D lubisz najbardziej i dlaczego ?
A czy mama z dzieci ma swojego ulubieńca ?.................. No właśnie ja  też go nie mam +_+
4.Masz jakieś gadżety związane z 1D ?
Plakat się liczy ?
5.Należysz jeszcze do jakiegoś fadomu oprócz Directioners ?

 Barbz , RihannaNavy , Mixer , Lovatic i Beyhive *_*

6. Lubisz czytać książki ?

Njeee
7.Masz jakieś swoje ulubione miejsce ?
Tag : - )
8. Wolisz jadać w domu czy po za domem ?
Zdecydowanie w domu ^_^
9.Malujesz się ?
Natural Beauty <3
10.Gdzie byłaś lub gdzie jedziesz na wakacje ?
Z tym pytaniem do rodziców :- ) 
11.Czy masz jakieś wakacyjne postanowienie ?
Pewnie . W sumie mam je cały rok i udaje się :OO

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
1. Ile masz lat ?
W listopadzie 14 
2. Masz tt :D ?
3. Przeczytałaś kiedykolwiek Harrego Pottera ?
Njeee :'( 
4.Jadłaś kiedyś kokosa ?
Tag <3
5.Byłaś za granicą ? Jak tak to gdzie ?
Byłam . Dużooo .
6. Ile masz kolczyków w uszach ? Lub na twarzy ..gdziekolwiek :D
Mam tylko w uszach . ( 1 kolczyk )
7. Jakiego koloru masz ściany w pokoju ?
2  fioletowe i 2  zielone i do tego wzorki kwiatów 
8.Palisz ?
NJEEE !! I HATE !!
9.Skoro pomarańcza jest pomarańczowa to pies jest psowaty ? :D
Nje wiem . On jest psiasty !
10.Z jakiego jesteś województwa ?
Wielkopolskiego : - ) 
11.Jak mają na imię twoi rodzice ?
Tata - Mariusz 
Mama - Katarzyna 

W razie co to na tym blogu nominowałam :-))

4 komentarze:

  1. Hej, zapraszam do komentowania 8 rozdziału na mad-reckless-love.blogspot.com :)) Ściskam mocno i przepraszam za spam /Leah

    OdpowiedzUsuń
  2. „Życie jest tylko przechodnim półcieniem, Nędznym aktorem, który swą rolę Przez parę godzin wygrawszy na scenie W nicość przepada - powieścią idioty, Głośną, wrzaskliwą, a nic nie znaczącą.”

    Zapraszam na :
    http://third-timee.blogspot.com/

    "A jednak możliwy jest ten... TRZECI RAZ."

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger. Więcej na http://1d-for-ever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej:)) zapraszam na następny, już 4 rozdział na http://ourxxmoments.blogspot.com/ ;33

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy